Jump to content

Edit History

joelle

joelle

Det var montert en Ilas ankervinsj, på båten når jeg kjøpte den.

Vinsjen var kort fortalt helt død, fortalte tidligere eier meg.

En liten kikk inn, der den var montert gav meg en hint på hvorfor.

En liten tur til båt bua i Fredrikstad løste disse problemene.

Ny automatsikkring, og nytt rele. Begge deler landet på 1200,- noe jeg må si var rimelig

Min tanke var at hvis motor er gåen så blir det en tur til vikler verkstedet med den.

Fikk montert rele og sikkring.

Å vinsjen var fortsatt død.

Prøvde det hedelige skrutrekker trikket og "koblet" sammen pluss inn til pluss på en av polene på rele.

Å joda. Etter å ha latt den jobbe i veldig korte intervaller frem å tilbake så sviver vinsjen som bare det.

Nå gjenstår det "bare" å finne ut av frunn til at ikke noe skjer når jeg bruker bryter panelet.

Sjekket litt fort i går kveld å ser at nytt panel koster 1000,- å det ser tvilsomt ut hvis det går å kjøpe kabelene løse.

Har noen her lagd sin egen bryterpanel av for eksempel Carling brytere.

369.JPG

556.JPG

557.JPG

joelle

joelle

Det var montert en Ilas ankervinsj, på båten når jeg kjøpte den.

Vinsjen var kort fortalt helt død, fortalte tidligere eier meg.

En liten kikk inn, der den var montert gav meg en hint på hvorfor.

En liten tur til båt bua i Fredrikstad løste disse problemene.

Ny automatsikkring, og nytt rele. Begge deler landet på 1200,- noe jeg må si var rimelig

Min tanke var at hvis motor er gåen så blir det en tur til vikler verkstedet med den.

Fikk montert rele og sikkring.

Å vinsjen var fortsatt død.

Prøvde det hedelige skrustikke trikket og "koblet" sammen pluss inn til pluss på en av polene på rele.

Å joda. Etter å ha latt den jobbe i veldig korte intervaller frem å tilbake så sviver vinsjen som bare det.

Nå gjenstår det "bare" å finne ut av frunn til at ikke noe skjer når jeg bruker bryter panelet.

Sjekket litt fort i går kveld å ser at nytt panel koster 1000,- å det ser tvilsomt ut hvis det går å kjøpe kabelene løse.

Har noen her lagd sin egen bryterpanel av for eksempel Carling brytere.

369.JPG

556.JPG

557.JPG

• Create New...