Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

Lokket har dobbel ventil, og når jeg suger (med munnen) fra "undersiden" så åpner den. Men jeg vet jo ikke om den åpner og lukker ved riktig trykk. Så kanskje verdt et forsøk med nytt lokk. Passer hva-som-helst, eller bør jeg ha Yanmar? Ulikt åpningstrykk (begge veier) avhengig av "modell", eller er det mer eller mindre same-same uansett merke? 

Kan jeg evt ha satt lokket feil? Er det i det hele tatt mulig? 

I alle fall godt å høre at det er et "vanlig problem". Motorbytte kom pga kjøleproblemer på den gamle, og jeg orker ikke ny runde på dette nå før jeg i det hele tatt har kommet i gang... 

Ronald

Ronald

Lokket har dobbel ventil, og når jeg suger (med munnen) fra "undersiden" så åpner den. Men jeg vet jo ikke om den åpner og lukker ved riktig trykk. Så kanskje verdt et forsøk med nytt lokk. Passer hva-som-helst, eller bør jeg ha Yanmar? Ulikt åpningstrykk (begge veier) avhengig av "modell", eller er det mer eller mindre same-same uansett merke? 

I alle fall godt å høre at det er et "vanlig problem". Motorbytte kom pga kjøleproblemer på den gamle, og jeg orker ikke den runda nå før jeg i det hele tatt har kommet i gang... 

Ronald

Ronald

Ronald

Ronald

Lokket har dobbel ventil, og når jeg siger fra "undersiden" så åpner den. Men jeg vet jo ikke om den åpner og lukker ved riktig trykk. Så kanskje verdt et forsøk med nytt lokk. Passer hva-som-helst, eller bør jeg ha Yanmar? Ulikt åpningstrykk (begge veier) avhengig av "modell", eller er det mer eller mindre same-same uansett merke? 

• Create New...