Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Me har båt i Bergen, men har aldri brukt TV-antenna så kan vel ikkje direkte kommentere på det du spør om. Men eg har veldig god erfaring med å bruke Apple TV. Då har me i praksis ein smart-tv med fjernkontroll. Har jo ikkje like mange TV-kanaler, men med abbonement på TV2 Sumo og NRK sine gratis kanaler har me det me treng. Og når det gjeldt ungene er det igrunn Youtube som er mest interessant her i gården. :P 

Med telefonabbonement frå Telenor som eg deler med Apple TV og alt av nettbrett osv, så har eg aldri opplevd dårlig dekning.

Vestlandssong

Vestlandssong

Me har båt i Bergen, men har aldri brukt TV-antenna så kan ikkje kommentere på det du spør om. Eg har veldig god erfaring med å bruke Apple TV. Då har me i praksis ein smart-tv med fjernkontroll. Har jo ikkje like mange TV-kanaler, men med abbonement på TV2 Sumo og NRK sine gratis kanaler har me det me treng. Og når det gjeldt ungene er det igrunn Youtube som er mest interessant her i gården. :P 

Med telefonabbonement frå Telenor som eg deler med Apple TV og alt av nettbrett osv, så har eg aldri opplevd dårlig dekning.

• Create New...