Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

GPS-en min er blitt fælt glemsk i det siste. Den husker ikke tiden eller datoen, og det tar lengre tid å få opp posisjonen. Andre innstillinger blir husket, men jeg har en anelse om at de blir skrevet til minnekortet. Mottaket er litt svak fra før av på grunn av aluminiumstaket i førerhuset, så jeg skal sette på ekstern antenne (også fordi jeg har wifi og diverse annen elektronikk som det ser ut til at kan forvirre den ekstra mye). Men fins det et internt batteri i denne greia som skal holde rede på tid og sånt? Jeg fant ikke noe i bruksanvisningen, og dingsen er felt ned i førerhuset, så det er ikke uten videre lett å få den ut for å sjekke omd et sitter et batteri i den.

Mastiff

Mastiff

GPS-en min er blitt fælt glemsk i det siste. Den husker ikke tiden eller noe, og det tar lengre tid å få opp posisjonen. Den er nok litt svak fra før av på grunn av aluminiumstaket i førerhuset, så jeg skal sette på ekstern antenne (også fordi jeg har wifi og diverse annen elektronikk som det ser ut til at kan forvirre den ekstra mye). Men fins det et internt batteri i denne greia som skal holde rede på tid og sånt? Jeg fant ikke noe i bruksanvisningen, og dingsen er felt ned i førerhuset, så det er ikke uten videre lett å få den ut for å sjekke omd et sitter et batteri i den.

• Create New...