jrr1969
ikke limet har jeg videre ærfaring med ,derimot Gorilla tape altså tape fra samme merke og fabrikat - der har jeg positiv ærfaring -har hatt et rift i kalesjen og i tillegg oppå kalesjen rett over fører setet-
prøvde flere typer tape først- inkludert spinnaker reprasjons tape ingenting holdt- så kjøpte jeg en rull Gorilla tape reingjorde godt rundt riften i kalesjen godt og vasket lett med motorvask
( så ikke det var fett og impregnering akkurat rundt riftet siden all lim fester dårlig på fett)
så tok jeg la på 3-4 rader tape ved siden av hverandre ca 8-10 cm lange som overlapper hverandre litt først på utsiden -så det samme fra innsiden,slik at det er tapelag både på utsiden og på innsiden -
og nå har denne tape reprasjonen holdt ca 1,5 mnd - dette var ca 10 mai og den holder godt ennå ikke engang begynt å slippe i kantene ,så det er samme tape bitene som er der ennå som jeg klistret på den 10.mai
da har jeg til og med knappet opp og rullet sammen åpningen i kalesjen over fører posisjonen .
så reprasjonen har måtte la seg rulle ihop sammen med kalesjen -og har hengt like fint etterpå når jeg har lukket igjen også.
brukte også samme type Gorilla tape på et revnet mc sete - der ingenting annet holdt -
den reprasjonen er der ennå nå nesten 8 mnd etterpå ikke løsnet noe sted -står igjenom vått og tørt vær - og kan anbefale gorilla tape på det sterkeste for tekstiler og stoff reprasjoner som er mye bevegelse i , men reingjør skikkelig først og lim på redene med litt overlapp i lengde retningen da holder det nesten helt utrolig lenge- og det holder tett fot vann og løsner ikke sånn med det første.
virkelig verdt sine 110,-kr den rullen med gorilla tape - og har ennå igjen 75 % av den etter kalesje reprasjonen,er blitt fast innhold i velikeholds veska