Atlantis39 Startet 14.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2021 Holder på å koble opp autopilot en raymarine i en Atlantis med 2 dph drev. Det jeg lurer på er hvor jeg skal koble meg på returen ut fra pumpe enheten? Sitér dette innlegget Link to post
haig Svart 15.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2021 Hei har samme båt med Raymarine autopilot, kan ingen ting om dette men hvis du sender et bilde av hva du mener kan jeg ta et bilde av hvordan det er hos meg, om det kan hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Swingswong Svart 15.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2021 Retur fra el pumpen skal til retur på ratt pumpen. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 15.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2021 Siden du har DPH drev så er det kanskje volvo D motorer. Da er det vanlig å sette en T forgrening på slangen fra olje beholderen i motor rommet. Den går til rattpumpa i toppen som er korrekt. Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.