Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

KA(M)D 44/300 ble produsert til og med 2004 og har sett de i 05 og noen få 06 modell båter.

Som andre har nevnt, så finnes det mye deler til disse rundtomkring, og det er relativt enkle, mekaniske motorer bortsett fra elektronisk styrt mekanisk dieselpumpe og elektroniske spaker (EDC). 

Er ventilene justert, motoren godt vedlikeholdt samt turbo og drev byttet er mye gjort. Motorene har i mine øyne et godt rykte (om de er vedlikeholdt). 

Og skulle det smelle, så kan de overhales (løse foringer og stempler fåes kjøpt) i motsetning til endel nyere "engangsmotorer".

Jeg ville heller hatt en sen KAD enn en tidlig  D for  å si det slik....:rolleyes:

sap_2000

sap_2000

KA(M)D 44/300 ble produsert til og med 2004 og har sett de 05 og noen få 06 modell båter.

Som andre har nevnt, så finnes det mye deler til disse rundtomkring og det er relativt enkle mekaniske motorer bortsett fra elektronisk styrt mekanisk dieselpumpe og elektroniske spaker (EDC). 

Er ventilene justert, motoren godt vedlikeholdt og turbo og drev byttet er mye gjort. Motorene har i mine øyne et godt rykte (om de er vedlikeholdt). 

Og skulle det smelle, så kan de overhales (løse foringer og stempler fåes kjøpt) i motsetning til endel nyere "engangsmotorer".

Jeg ville heller hatt en sen KAD enn en tidlig  D for  å si det slik....:rolleyes:

• Create New...