Sequoia
Svigerfar er ute etter baugspyd til båten sin. Han har vært innom både Maritim og Seatronic som er forhandler av begge produsenter. Ingen av de har hatt det utstilt, og ingen av de har dessverre gjort annet enn å trekke på skuldrene når de ble spurt om produktene. (Fra da jeg jobbet i butikk under studietiden ville det vært normalt da å åpne to esker slik at kunden selv kunne sett produktene om da butikkpersonalet ikke hadde innsikt selv. Helt naturlig at man nødvendigvis ikke vet alt om hele sortimentet sitt, men hvem andre er i bedre posisjon til å opplyse kunden?)
Er det noen her som har liten eller stor erfaring med forskjellen på disse fra henholdsvis Ocean Comfort og Båtsystem? Ikke tenk på om modellene jeg har linket til er med eller uten stige da dette kan legges til. Det er kvalitet og soliditet han er opptatt av.
Produkter:
Båten det skal monteres på er en Bavaria 35 Sport.
PS. Litt off-topic kanskje og uten at jeg mener det skal bli noen hoveddiskusjon i tråden men jeg synes det er synd to butikker utviser såpass lite interesse i å kunne gi kunden informasjon til å ta en beslutning. Når en butikk ikke kan/vil gi den merverdien så faller kanskje hovedargumenter fra å ikke handle fra en utenlandsk nettside...? Vi skal heller ikke dømme ut i fra en enkelthendelse, så det bør heller ses på som en nyanse.