Bayliner. Startet 16.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2021 Leter etter en plass der jeg kan se hvordan en omkalibrerer El.gass/gear spaken på en Volvo penta.skal snu hele greia slik at spaken kommer på venstre side ,står nå på høyre.har sett på forumet her etter dette men finner ikke noe brukanes.PS er rimelig grønn på detta. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 16.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2021 Her har du en videosnutt som kan hjelpe deg: Volvo Penta EVC Calibration and Auto Configuration - YouTube Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 16.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2021 Og kanskje vedlagte fil gir deg enda mere? EVC EC-C - Calibration.zip Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Bayliner. Svart 16.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2021 BingoBonzo skrev for 1 time siden: Og kanskje vedlagte fil gir deg enda mere? EVC EC-C - Calibration.zipUnavailable Får ikke opp fila. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 17.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2021 Bayliner. skrev for 18 timer siden: Får ikke opp fila. Hmm, fungerer for min del. Noen andre som får åpnet/ikke åpnet filen? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
JRK Svart 17.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2021 Får ikke åpnet den. Har arbeids PC, så mulig det ligger filter her hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 JRK skrev for 20 timer siden: Får ikke åpnet den. Har arbeids PC, så mulig det ligger filter her hos meg. Hvilke(n) feilmeldinger får dere? Jeg har bare lastet opp filen på vanlig måte som et vedlegg til postingen min. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
JRK Svart 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 (redigert) EVC EC-C - Calibration.zip Nå da? @Ingar Ser du om jeg gjør noe feil her? Redigert 18.Juni.2021 av BingoBonzo (see edit history) Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Ingar Svart 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 Beklager, men fil-vedlegg kan ikke benyttes her på Båtforumet, det må lastes opp til Dokumentarkivet. Ser at den allerede ligger der: https://baatplassen.no/i/topic/144036-volvo-penta-evc-kalibrering/ Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 Ingar skrev for 9 timer siden: Beklager, men fil-vedlegg kan ikke benyttes her på Båtforumet, det må lastes opp til Dokumentarkivet. Ser at den allerede ligger der: https://baatplassen.no/i/topic/144036-volvo-penta-evc-kalibrering/ I grensesnittet for en melding er det en knapp for å velge filer for opplasting av fil-vedlegg. Vil det si at denne ikke kan brukes? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Ingar Svart 19.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2021 Kan brukes ifm bilder, ikke fil-vedlegg (ZIP, RAR). Man får lastet det opp, men ikke lastet ned. Beklagelig klønete, men produsenten valgte å gjøre det slik i siste forum-versjon. Reglene for Båtforumet sier at det ikke er tillatt å laste opp fil-vedlegg der. Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner. Svart 20.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2021 Takker for hjelp her.fant veiledning for trotle kalibrering,så nå er det fiksa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.