thomas73 Startet 17.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2021 Hei båtfolk? Jeg sliter med å finne stor nok plass for fast vanntank under dørken i byssa på Alicraft’n min. Har nå tanken i usofaen i akterkabinen på babord side. Ingen god løsning da det blir altfor mye tyngde bak. Og spesielt når rib’n henger på badeplattformen. Så til spørsmålet: Er fleksibel vanntank en OK/bra løsning for permanent installasjon? Mvh Thomas? Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 17.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2021 Det er i hvert fall levert som standard fra verft på min nye Jeanneau. Riktignok regattabåt. Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 17.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2021 OK! Hvordan er det med måler på den løsningen? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 17.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2021 Jeg var ikke fornøyd med min vannkapasitet i min Hanse 312 til å kunne være lenge ute og allikevell kunne ta en dusj i ny og ne, så jeg har montert en ekstra fleksibel vanntank i frampiggen under benken der, i tillegg til den faste tanken som var der originalt. Brukes ikke til helge bruk, men en del runder hver sommer blir det nå. Har hatt den i mange år, og fungerer fortsatt fint. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Indy Svart 17.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2021 Ingen måler, tanken ligger i salongbenk og det blir å lette på sitteputa og kikke på tanken... Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 23.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Supert? Takk for god hjelp? Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 23.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Hej Vi har också en säck för vatten och har fungerat i många år, för att veta hur mycket vatten som finns kvar har vi en flödesmätare som visar hur mycket vatten som förbrukats sedan senaste nollställningen(tankningen) Flödesmätare Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 23.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Ove T skrev 5 minutter siden: Hej Vi har också en säck för vatten och har fungerat i många år, för att veta hur mycket vatten som finns kvar har vi en flödesmätare som visar hur mycket vatten som förbrukats sedan senaste nollställningen(tankningen) Flödesmätare Hälsningar Ove Smart? Da blir det å koble på en slik/tilsvarende vannmåler…. Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 23.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Det er såååå suverent med dette forumet! Ofte mange og gode løsninger på det aller meste?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.