Shaug Startet 17.Juni.2021 Del på Facebook Startet 17.Juni.2021 Trenger litt moralsk støtte etter tidenes lavvann i går. Hakk i styrefinne på helt ny motor. Bare å glemme og fylle inn lakk, eller må man gjøre noe? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 17.Juni.2021 Del på Facebook Svart 17.Juni.2021 Puss, lakk, glem Sitér dette innlegget Link to post
sjagen Svart 17.Juni.2021 Del på Facebook Svart 17.Juni.2021 legg på epoxy, slip ned til det er jevnt med finnens konturer, legg på primer og lakk som er beregnet for motoren/marint miljø Sitér dette innlegget RS Total, VHF lisens, Fender Marine Link to post
-morten- Svart 17.Juni.2021 Del på Facebook Svart 17.Juni.2021 På min motor var det knekt av ca 2-3cm3 av finnen da jeg kjøpte båten. har ikke gjort noe som helst med det! har ikke korodert eller sprukket videre! ditt hakk har ingen som helst påvirkning Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Shaug Svart 17.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2021 Godt å høre. Da kjører jeg ut sesongen, og pynter litt på det til høsten. Var det jeg antok, men ville bare forhøre meg litt med erfaringer fra andre. Irriterende når motor har gått 10 timer😂 Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 17.Juni.2021 Del på Facebook Svart 17.Juni.2021 Shaug skrev 2 minutter siden: Irriterende når motor har gått 10 timer😂 Alltid like irriterende med den første ripa uansett😂 Skulle du ha klar neglelakk tilgjengelig kan du pensle på et lite strøk i selve hakket, så slipper du at irret får feste før du gjør jobben skikkelig. Klar neglelakk er et fantastisk produkt til slikt småfiks, den er forholdsvis elastisk og tørker på under minuttet. Sitér dette innlegget Link to post
Shaug Svart 18.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2021 Hakkannen skrev for 20 timer siden: Alltid like irriterende med den første ripa uansett😂 Skulle du ha klar neglelakk tilgjengelig kan du pensle på et lite strøk i selve hakket, så slipper du at irret får feste før du gjør jobben skikkelig. Klar neglelakk er et fantastisk produkt til slikt småfiks, den er forholdsvis elastisk og tørker på under minuttet. Takk for tips. Det hørtes fornuftig ut. Skal rote i sminkepungen til kona😂 og den første ripa er så sykt irriterende ja😂😂 Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 18.Juni.2021 Del på Facebook Svart 18.Juni.2021 Shaug skrev 2 minutter siden: Takk for tips. Det hørtes fornuftig ut. Skal rote i sminkepungen til kona😂 og den første ripa er så sykt irriterende ja😂😂 Særlig på nybilen.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.