troja Startet 11.November.2005 Del på Facebook Startet 11.November.2005 er det noen som vet om Berserk er ute og seiler i gjen? hørte med Wild vikings. dem sa nye seilaser kommer på NRK1 i miten av januar gler meg som ett lite barn Sitér dette innlegget Link to post
SirSN Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Gleder meg bare om Alex Rosén blir med. Sitér dette innlegget "...the only way to maintain a moderate sum of happiness in this life, is not to worry about the future or regret the past too much." Link to post
GeirFrode Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Det svever for meg at jeg møtte den båten i ferien på Svenskekysten i sommer..... I nærheten av Malö Strömmar, tror jeg det var.... Andre som kan bekrefte at jeg husker rett?? Det var ihvertfall en kjent seilbåt, mener å huske at det stod Berserk skrevet på siden av den med røde bokstaver. Lurer på om jeg ikke vinket til den godeste Alex der også... Ellers så har jeg drømt..... Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Ellers så har jeg drømt Har du nok ikke. Lå i Skagen da den godeste Jarle og dama kom inn. Han prøvde å ligge utapå en sånn motorbåt som begynner på P. Resten kan du tenke deg. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Gunga Din Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Har du nok ikke. Lå i Skagen da den godeste Jarle og dama kom inn. Han prøvde å ligge utapå en sånn motorbåt som begynner på P. Resten kan du tenke deg. såg oxo Berserk i Skagen i somras.....med ett renhorn i pulpitten !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Krapyl Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 med ett renhorn i pulpitten !!! Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Suzuki Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 bomtrekk av HH pressenning ? Noe for Blazereliten i Huk Aveny... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Herman Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Får vi ikke snart fred fra den mannen. Under en kuling i gjestehavna i Sandøsund (Tjøme) i fjor sommer ble han observert i underbuksa i fult firsprang på dekk. Skulle visst rette på noen fortøyninger. Kona har mareritt enda! Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
tuffff Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Berserk ligger trygt fortøyd i hjemmehavnen på Skottebrygga i Larvik. Altså ingen grunn til engstelse foreløpig. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 bomtrekk av HH pressenning ? Noe for Blazereliten i Huk Aveny... Suzuki Har jeg misforstått helt? Trodde det var kun Musto som var godkjent der jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Har jeg misforstått helt? Trodde det var kun Musto som var godkjent der jeg. Neida, korrekt dobbeltspente mørke BLÅ blazere, med matchende hvitt tørkle i halsen, er også av standardutrustningen ombord, når man fører splittflagg... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
prin435 Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Så også den seilbåten i sommer på svenskekysten.... Men husker ikke hvor Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
Krapyl Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Kona har mareritt enda! Oj, må ha vært sterke scener ute i arkipelaget. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Herman Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Oj, må ha vært sterke scener ute i arkipelaget.Hun en sart sjel, kombinert med en egen evne til å tiltrekkes av skippere i undertøy. Jeg så ingenting jeg, kanskje like greit Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
EIRINA Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Hærlige innlegg håper blezerne også liker dem Sitér dette innlegget Link to post
frankD Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 Berserk ble etter ryktene også observert på Bjørnøya i fjor sommer. Med mange kilo selspekk ombord for å prøve å lokke til seg de stakkars isbjørnene som måtte være der den sommeren fordi isen smeltet før de kom seg nordover. De hadde ikke hell med isbjørnlokkingen, så spekket gikk overbord når lukta ble for uutholdelig. Traff de selv i Tromsø før de drog nordover på den turen. Regner med det er den turen det eventuelt kommer ny film fra? Mine bilder er på: Bilder (Det var tilfeldig at vi kjøpte sameluer rett i forveien, men det passet godt for anledningen.) Sitér dette innlegget Menja Link to post
Verrie Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 FDI : Her var mange flotte bilder, inklusive flere som kunne egne seg meget bra i Kalenderen som Andreas holder på med. Du finner linken til Andreas lengre opp på emneoversikten. Har du lyst til å sende inn bidrag der ???? Sitér dette innlegget Link to post
marefolan Svart 11.November.2005 Del på Facebook Svart 11.November.2005 I flg. Alex har de vært på jakt etter Odins fødested og grav. Ligger visst et sted langs en av de russiske flodene. (fra St.Petersburg mot Svartehavet Djenepr??) Og han påsto at de hadde funnet det. Gleder meg til filmen som visstnok skal sendes etter jul. Alex fortalte også at Serien om Berserk er et av de mest ettertraktede programmer som NRK hadde hatt for salg ever! (men han sier nå så mye da) God var serien uansett!! Og.... Det er ikke spesiellt høy blazer faktor på Skottebrygga i Larvik....nemlig Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 11.November.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2005 spørs om dem fortsetter dær dem brøt sist pgr av syselmannen bot osv,dem skulle jo egenlig til russland og følge floden nedover. det jeg liker med berserk er akurat dette med sparebluss liten skipskasse med penger en båt som di fleste har råd til osv. ingen luksus. blir fort helter av slikt filmen i antarktisk ble også vist i BBC og USA Sitér dette innlegget Link to post
frankD Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 (redigert) FDI : Her var mange flotte bilder, inklusive flere som kunne egne seg meget bra i Kalenderen som Andreas holder på med. Du finner linken til Andreas lengre opp på emneoversikten. Har du lyst til å sende inn bidrag der ???? Hei. Bildene ligger på internett. Det er bare å spørre så får dere bruke dem. Selv har jeg vanskelig for å se hvilke som er "bra".. Redigert 12.November.2005 av FDI (see edit history) Sitér dette innlegget Menja Link to post
Hulda Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 Berserk ligger trygt fortøyd i hjemmehavnen på Skottebrygga i Larvik. Altså ingen grunn til engstelse foreløpig. mvh tuffff Javel, mener jeg så båten hans i hagen til bestemoren i Prinsessalleen for et par- tre uker siden. Altså er den sjøsatt før vinteren. Joda, gutta er eventyrere og det er festlig å se på dem. Det er helt greit. Hulda finner det kvalmt når en dust, etter å ha utfordret en gjeng hvalrosser som ikke synes det er det minste gøy, står og jodler foran en sulten isbjørn. Etter å ha blitt tirret temmelig lenge, finner isbjørnen ut at dusten kanskje er spiselig tross alt, kommer nærmere for å få et gratismåltid og blir skutt. Det er for dumt. Det har ingenting verken med vettug kultur eller forsking å gjøre. Det er miljøkriminaltitet og vandalisme. Hvilket vel egentlig var stikk i strid med formålsparagrafen til Berserk? Det er noe som heter å seile under falsk flagg. Sitér dette innlegget Link to post
anton Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 Jeg synes nå Hulda tar noe hardt i ! Ellers ser jeg av bildene at båten når den forlater Tromsø tilsynelatende er i samme stand som tidligere. X-finerplarer på utsiden av vinduene festet i annet hvert hjørne. Antar at redningsflåten er mer verdt enn selve båten på det åpne marked. Jeg kommer garantert til å se nye programmer. Fyren er bare festlig. Og sikkert langt mer seriøs i virkeligheten enn hva vi får inntrykk av i filmene. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 (redigert) Jeg synes nå Hulda tar noe hardt i ! Det er ikke å ta hardt i, tullingene kjørte det "live" på NRK. Redigert 12.November.2005 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ludde30 Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 Jeg syns også Hulda tar hardt i. Enig i at isbjørnstuntet ikke er helt politisk korrekt, men i det store og hele syns jeg gutta ombord representerer en form for mot, eventyrlyst, nysjerrighet og galskap vi alle kunne trengt en bit av. Sikkert også Hulda. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
avsluttet Svart 12.November.2005 Del på Facebook Svart 12.November.2005 Jeg syns også Hulda tar hardt i. Enig i at isbjørnstuntet ikke er helt politisk korrekt, men i det store og hele syns jeg gutta ombord representerer en form for mot, eventyrlyst, nysjerrighet og galskap vi alle kunne trengt en bit av. Sikkert også Hulda. Vel, er ikke sikker på at vi alle kunne trengt en bit av det.., straffen ble fastsatt til 30 dagers betinget fengsel med tillegg av en bot på 25 000 kroner. En annen ting er at det er litt morsomt å se idioter på ordentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.