Jump to content

Edit History

tom Cognac

tom Cognac

index skrev for 1 time siden:

Sånn umiddelbart syntes jeg den røde så mest harmonisk ut. 

Jannmar skrev 1 time siden:

Tror jeg ville valgt hvitt.

Både det røde og det hvite eksempelet er langt bedre enn svart. Det svarte blir et fremmedelement her.

index skrev 39 minutter siden:

Men jeg skjønner hvorfor de har brukt svart da, det har nok med bakgrunn for lanternene å gjøre. Så ikke fargen blir forvrengt. 

Takker for innspill, men jeg vet ikke om det hjalp noe særlig, det er ikke "index" og "Jannmar" sin feil :sad: Jeg er fortsatt like "frustrert" :sad: Men helt enig i at både rødt og hvitt er bedre enn svart. SB og BB lanterne er jo skjermet fra å lyse "bakover" (er de ikke det da???) så jeg tror ikke at Flipper lakkerte panelene svarte pga lanternene. Tror heller det var en form for motepreget "gimik" - for at det skulle være kult, se tøft ut - eller noe sånt :smiley:

Jeg tenker på hva kona sier: "Lakker det med den fargen du vil, - du kan jo lakkere over med den andre fargen etterpå hvis du ikke liker det!" Kloke ord, og jeg tenker at man alltid skal høre på kona :smiley: det har noe med "Happy wife - happy life!" å gjøre :lol: - og hun er ikke engang et båtmenneske :lol:

tom Cognac

tom Cognac

index skrev 1 time siden:

Jannmar skrev 54 minutter siden:

Både det røde og det hvite eksempelet er langt bedre enn svart. Det svarte blir et fremmedelement her.

index skrev 19 minutter siden:

Men jeg skjønner hvorfor de har brukt svart da, det har nok med bakgrunn for lanternene å gjøre. Så ikke fargen blir forvrengt. 

Takker for innspill, men jeg vet ikke om det hjalp noe særlig, det er ikke "index" og "Jannmar" sin feil :sad: Jeg er fortsatt like "frustrert" :sad: Men helt enig i at både rødt og hvitt er bedre enn svart. SB og BB lanterne er jo skjermet fra å lyse "bakover" (er de ikke det da???) så jeg tror ikke at Flipper lakkerte panelene svarte pga lanternene. Tror heller det var en for mor motepreget "gimik" - for at det skulle være kult, se tøft ut - eller noe sånt :smiley:

Jeg tenker på hva kona sier: "Lakker det med den fargen du vil, - du kan jo lakkere over med den andre fargen etterpå hvis du ikke liker det!" Kloke ord, og jeg tenker at man alltid skal høre på kona :smiley: det har noe med "Happy wife - happy life!" å gjøre :lol: - og hun er ikke engang et båtmenneske :lol:

tom Cognac

tom Cognac

Jannmar skrev 53 minutter siden:

index skrev 18 minutter siden:

Takker for innspill, men jeg vet ikke om det hjalp noe særlig, det er ikke "index" og "Jannmar" sin feil :sad: Jeg er fortsatt like "frustrert" :sad: Men helt enig i at både rødt og hvitt er bedre enn svart. SB og BB lanterne er jo skjermet fra å lyse "bakover" (er de ikke det da???) så jeg tror ikke at Flipper lakkerte panelene svarte pga lanternene. Tror heller det var en for mor motepreget "gimik" - for at det skulle være kult, se tøft ut - eller noe sånt :smiley:

Jeg tenker på hva kona sier: "Lakker det med den fargen du vil, - du kan jo lakkere over med den andre fargen etterpå hvis du ikke liker det!" Kloke ord, og jeg tenker at man alltid skal høre på kona :smiley: det har noe med "Happy wife - happy life!" å gjøre :lol: - og hun er ikke et båtmenneske :lol:

tom Cognac

tom Cognac

Jannmar skrev 45 minutter siden:

index skrev 10 minutter siden:

Takker for innspill, men jeg vet ikke om det hjalp noe særlig, det er ikke "index" og "Jannmar" sin feil :sad: Jeg er fortsatt like "frustrert" :sad: Men helt enig i at både rødt og hvitt er bedre enn svart. SB og BB lanterne er jo skjermet fra å lyse "bakover" (er de ikke det da???) så jeg tror ikke at Flipper lakkerte panelene svarte pga lanternene. Tror heller det var en for mor motepreget "gimik" - for at det skulle være kult - eller noe sånt :smiley:

Jeg tenker på hva kona sier: "Lakker det med den fargen du vil, - du kan jo lakkere over med den andre fargen etterpå hvis du ikke liker det!" Kloke ord, og jeg tenker at man alltid skal høre på kona :smiley: det har noe med "Happy wife - happy life!" å gjøre :lol: - og hun er ikke et båtmenneske :lol:

• Create New...