Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

NilsPils skrev 52 minutter siden:

Nå er jeg ikke i tvil lenger om at dette er mer handelspolitikk enn viruskontroll. Dette burde vi rett og slett ikke finne oss i . . 

Og hva mener du med "ikke finne oss i"? Vi er nå på båttur i Sverige og skal en eller annen gang hjem. Skal vi da bare fosse hjemover og håpe på at kystvakten ikke stopper oss? Og obs, vi er begge fullvaksinerte (begge stikkene).

Lars H.

pt. Kungshamn Sverige

Lars H.

Lars H.

NilsPils skrev 41 minutter siden:

Nå er jeg ikke i tvil lenger om at dette er mer handelspolitikk enn viruskontroll. Dette burde vi rett og slett ikke finne oss i . . 

Og hva mener du med "ikke finne oss i"? Vi er nå på båttur i Sverige og skal en eller annen gang hjem. Skal vi da bare fosse hjemover og håpe på at kystvakten ikke stopper oss? Og obs, vi er begge fullvaksinerte (begge stikkene).

Lars H.

Lars H.

NilsPils skrev 37 minutter siden:

Og hva mener du med "ikke finne oss i"? Vi er nå på båttur i Sverige og skal en eller annen gang hjem. Skal vi da bare fosse hjemover og håpe på at kystvakten ikke stopper oss? Og obs, vi er begge fullvaksinerte.

• Create New...