ygg Startet 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2021 (redigert) Hei, har et prosjekt som jeg har fått tak i motor til, en johnson gt 10 som har veldig slitte øvre fester, men får ikke delt motoren fra midtseksjonen, har fjernet 6 bolter, men likevel får jeg ikke delt den. Noen som har forslag? er det bare pakningen som holder det sammen eller er det noe jeg har misforsått? på forhånd takk! ygg Redigert 18.Juni.2021 av ygg skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 18.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 Har du demontert undervannshuset ? Sitér dette innlegget Link to post
ygg Svart 18.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2021 Nei det har jeg ikke, trodde ikke jeg måtte det? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 19.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2021 Da ville du fastslått om toppen av drivaksling er rustet fast i veiven, noe som ikke er uvanlig. Dessuten vil du vel uansett sjekke impeller ? Sitér dette innlegget Link to post
ygg Svart 19.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2021 Var bare pakningen som satt godt, tok av undervannshuset også, impeller check for i år! Takk for hjelpen! ygg Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 14.September.2024 Link til dette innlegget Svart 14.September.2024 Hei. fikk du byttet motorfestene.. Hvor fikk du tak i disse. Jeg har en slik selv med brekte øvre motorfeste. Guttungen har hoppa på bølger Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.