Duppen 2021 Startet 18.Juni.2021 Del på Facebook Startet 18.Juni.2021 Fersk båteier trenger hjelp! Den høyre kappen på trimflapsene virker ikke. Er det noen som har vært borti lignende problem som vises på bildet? Den venstre fungerer som den skal. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 19.Juni.2021 Del på Facebook Svart 19.Juni.2021 Lyssettingen angir en feilkode. Denne kan tolkes i en brukermanual. Søk / google etter feilkoder eller kontakt forhandler for tolkning. Sannsynligvis så er det retraktoren under vann som er ødelagt pga vanninntrengning og må byttes. Dette sjekker du ved å snu rundt på kablene ut av kontrollboks. Du vil da se om feilen flytter seg fra den ene siden til den andre. Lykke til. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
nille Svart 19.Juni.2021 Del på Facebook Svart 19.Juni.2021 Jeg ville først sjekket kontaktene, hos meg var det hunnen til 8 pins kontakten. Ved sammenkobling skjøv ledningene seg ut. Spray på litt CRC. Sitér dette innlegget Link to post
Duppen 2021 Svart 20.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Gode tips som jeg skal få sjekket ut. Takk for svar👍🏻 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.