Jump to content

Edit History

Kalinkamaen

Kalinkamaen

Heisan. Takker for mye gode erfaringer her. Og spessielt deg Grand Banks jr som tok deg tid til å sjekke, og ta bildet. Jeg hadde egentlig bestemt meg nå å gå for en SE 60 motor med 185 mm rør. Men nå ble jeg litt usikker. Leste en post fra en som heter Lars, som har en Saga 27, og han hadde montert en SE60, Han mente at han var glad han hadde gått opp i denne størrelsen, men at han kanskje kunne ha klart se med en SE50 som var kommet på Markedet nå. Jeg er usikker på forskjellen på min og en Saga, min er en halv planer, som er spiss foran og litt mer flat bak. Er det likt med Saga? Ser at vekten på Saga er 2600 kg, samme som min ca. Så det er en god båt å sammenligne med.

Kalinkamaen

Kalinkamaen

Heisan. Takker for mye gode erfaringer her. Og spessielt deg Grand Banks jr som tok deg til å sjekke, og ta bildet. Jeg hadde egentlig bestemt meg nå å gå for en SE 60 motor med 185 mm rør. Men nå ble jeg litt usikker. Leste en post fra en som heter Lars, som har en Saga 27, og han hadde montert en SE60, Han mente at han var glad han hadde gått opp i denne størrelsen, men at han kanskje kunne ha klart se med en SE50 som var kommet på Markedet nå. Jeg er usikker på forskjellen på min og en Saga, min er en halv planer, som er spiss foran og litt mer flat bak. Er det likt med Saga? Ser at vekten på Saga er 2600 kg, samme som min ca. Så det er en god båt å sammenligne med.

• Create New...