Jump to content

Edit History

Vittig

Vittig

Det er et ganske "far fetched" scenario, og mange vil si at man er ekstra forsiktig med strøm i båt men poenget må jo være at strømanlegg i båten skal være så sikkert som mulig at selv Donald Duck overlever. En gang skal båten også videre til nestemann som ikke kjenner strømanlegget like godt som deg selv.

Mange vil også påstå at 10a/16a som er maks på trafo i den båten ikke kan ta liv. Det vet jeg ikke om stemmer, og jeg har heller ikke lyst til å prøve det. Videre er det vel strengt tatt regelverket vi må følge så godt som det lar seg gjøre selv om jeg også syntes det er vanskelig å tolke på akkurat dette temaet.

Ferskvann vil naturligvis være et annet tema

Vittig

Vittig

Det er et ganske "far fetched" scenario, og mange vil si at man er ekstra forsiktig med strøm i båt men poenget må jo være at strømanlegg i båten skal være så sikkert som mulig at selv Donald Duck overlever. En gang skal båten også videre til nestemann som ikke kjenner strømanlegget like godt som deg selv.

Mange vil også påstå at 10a/16a som er maks på trafo i den båten ikke kan ta liv. Det vet jeg ikke om stemmer, og jeg har heller ikke lyst til å prøve det. Videre er det vel strengt tatt regelverket vi må følge så godt som det lar seg gjøre selv om jeg mener det er vanskelig å følge på dette temaet. 

Ferskvann vil naturligvis være et annet tema

Vittig

Vittig

• Create New...