Warewolf Startet 20.Juni.2021 Del på Facebook Startet 20.Juni.2021 Jeg har tenkt å begi meg ut på en langtur i åpen båt nedover fra Oslo til Kragerø i etapper. Via tønsberg. Noen tips til fine øyer å telte på langs strekningen? Eller fine plasser langs kysten? Planen er å starte hver etappe grytidlig for å få rolig sjø jeg kan holde grei hastighet i. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 20.Juni.2021 Del på Facebook Svart 20.Juni.2021 Skutevikkilen, Stråholmen, Andedammen, Skolebukta(verven på Håøya), >Sist jeg var på Svenner, var det flere som hadde funnet små flater å telte på, selv om det ikke ser veldig egnet ut ved første øyekast. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 21.Juni.2021 Del på Facebook Svart 21.Juni.2021 Når du kommer inn Vestfjorden inn mot Tønsberg, så har du Lindholmen, SV for Hui. Der har jeg sett mange telt/teltplasser. Veldig fin øy. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Warewolf Svart 22.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2021 Tusen takk for svar. Noterer det ned 😁. Venter bare på at trekkbilen er tilbake fra skaderepp etter hærverk (🤬💀👊🦵⛈️⚡!). Så blir det å sette båten på vannet og starte sommerferien min 😁 Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 22.Juni.2021 Del på Facebook Svart 22.Juni.2021 Kjipt med slik da! Men god tur. Du er vel litt kjent med strekket fra Tønsberg Tønne til Jomfruland. Selv vi med en 39 foter er observante på vær- og sjøforhold der. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.