båtmann2000 Startet 21.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2021 Hei, fikk en Skøyte på 48 fot av en fyr jeg traff, men nå trenger jeg en plass å ha den. JEg er mulighet for å legge den ut med blåse og moring. Men lurer på hvor stor moring jeg vil trenge, hvor mye den vil veie, og om jeg eventuelt kan lage det selv ved hjelp av betong og oljefat. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 21.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2021 Vi brukte mye tomme oljefat som vi slo armeringsjern tvers gjennom slik at de stakk ut på begge sider. Fylte fatene med jernskrot og betong. Ikke noe som flyttet på seg. Skjermet farvann. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 21.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2021 (redigert) noen tips her http://www.frihavne.com/wp-content/uploads/2018/02/atlantica-sakerhetsguiden-2017.pdf bruk trosse de er gratis viktig med Svivel. her er min Redigert 21.Juni.2021 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.