Goddis77 Startet 21.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2021 Hvis en bruket dette utendørs, bør en dekke til området for regn, eller kan det ligge åpent? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 21.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2021 4 hours ago, Goddis77 said: Hvis en bruket dette utendørs, bør en dekke til området for regn, eller kan det ligge åpent? Jeg ville definitivt ikke brukt epoxy-sparkel i regn, men du tenkte kanskje etter at det har herdet noe? I sistnevnte tilfelle ser jeg ingen problemer, men ville personlig ha dekket det til og sørget for stabil varme i første fasen av herding (til det er fast og klebrig). Sjekk forøvrig med produsentens anbefalinger. Det finnes epoxy som herder under vann, men det betyr jo ikke at all epoxy herder i fuktige omgivelser. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 21.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2021 Thostr skrev 15 minutter siden: Jeg ville definitivt ikke brukt epoxy-sparkel i regn, men du tenkte kanskje etter at det har herdet noe? I sistnevnte tilfelle ser jeg ingen problemer, men ville personlig ha dekket det til og sørget for stabil varme i første fasen av herding (til det er fast og klebrig). Sjekk forøvrig med produsentens anbefalinger. Det finnes epoxy som herder under vann, men det betyr jo ikke at all epoxy herder i fuktige omgivelser. Limte litt i går på noen skruehull og dekket over med plastikk etterpå. Får se hvordan det ble i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.