sportsmann14_74 Startet 22.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2021 I utgangspunktet kanskje feil plass for å spørre om dette, men jeg kjøpte i fjor en eldre Skibsplast Sportsmann 14 med en Suzuki DT40. Veldig behagelig båt som går godt i vannet, men den behøver noe jobb.. Kalesjen er ganske lav og vindskjermen er veldig oppripet, så det er vanskelig å kjøre i regnvær. Som brukernavnet kanskje avslører har jeg opprettet bruker kun for å spørre om et par ting. For det første: er det mulig å våtslipe vindskjermen slik at den blir noe bedre? Har noen prøvd seg på det? Eventuelt kan man få kjøpt/lagd ny vindskjerm? Jeg lurer også på hvor man kan få tak i endestykkene til fenderlist, slik som på bildet vedlagt. I tillegg hvor man får kjøpt lanterner til siden av vindskjermen. Alle svar mottas med takk! :) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 22.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2021 Maritime har fenderlist endebeslag, De har sikkert noen små lanterner til å feste på vindskjermen. Hvis ikke så har biltema noen små led lanterner. Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 22.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2021 (redigert) Mange sverger til PlastX for å polere opp vindskjerm etc. om det ikke duger har du oppskriften på å lage ny vindskjerm her: Redigert 22.Juni.2021 av Kjøttmeis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sportsmann14_74 Svart 23.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2021 Tusen takk for raskt svar! Å lage ny vindskjerm så jo.. spennende ut. Om jeg prøver meg på å lage en ny skal jeg oppdatere! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.