Jump to content

Kalesje til hansvik family 16,5 som ikke passer, nye bøyler?

Ining

Recommended Posts

Vi har bestilt ny kalesje til vår 16,5 family 1970mod. Når vi skulle montere den passet den selvfølgelig ikke. Fant ut at det finnes to typer kalesjer. Vi kan sikkert bare bytte ut bøylene, så vil den passe. Men før vi gjør det - er det noen ulemper eller fordeler med den ene kontra den andre? Vedlagt ligger bilder av den typen kalesje vi hadde (grønn) og av den type kalesjen vi har fått (beige). 

Screenshot_20210622_152421.jpg

Screenshot_20210619_204508_com.google.android.apps.photos_edit_155621107789273.jpg

Screenshot_20210622_150653_no.finn.android.jpg

Screenshot_20210622_151413_com.android.gallery3d.jpg

Jeg var kanskje litt utydelig - men den beige/grå er en annen båt og annen kalesje (som ikke er min, lånte bilder), var bare for å vise hvordan den ser ut :smiley:  Den vi har fått passer ikke bøylene vi har, så vi må i så fall skaffe nye. Men er usikker på om vi skal gjøre det, eller returnere kalesjen og bestille ny. Kosta 11.000,-. 

Om du trenger mål til bøylene kan jeg prøve å ta noen mål og bilder. Vet ikke om fordeler eller ulemper med de 2 forskjellige kalesjene. Ser på bildet at fremre kalesje er kortere på den typen du har fått og som er den jeg har. Har den som regel på, med takåpningen oppe når det ikke regner. Den bakre er da surret til den fremre slik at bakpartiet stort sett er åpent.

• 1 år senere...
Ining skrev On 22.6.2021 at 20.26:

Jeg var kanskje litt utydelig - men den beige/grå er en annen båt og annen kalesje (som ikke er min, lånte bilder), var bare for å vise hvordan den ser ut :smiley:  Den vi har fått passer ikke bøylene vi har, så vi må i så fall skaffe nye. Men er usikker på om vi skal gjøre det, eller returnere kalesjen og bestille ny. Kosta 11.000,-. 

Hvor kan man få kjøpt bøyler til  samme båt som du har / hadde ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...