Jump to content

For båtselgere eller folk i bransjen: hvor mange av disse båtene selges i Norge per år?

elbåt1423

Recommended Posts

Dette er et litt rart innlegg, men prøver å finne ut av hvor mange båter det selges i Norge av følgende modeller: 

Askeladden C76 Cruiser
Askeladden C80 Cruiser
Askeladden C83 Cruiser
Cormate T27
Delta 26 Open
Finnmaster T8
Flipper 800 DC
Flipper 900 DC
Hydrolift X 26
Ibiza 770 Touring
Ibiza 811 Touring
Ibiza 911 Touring
Noblesse 790
Nordkapp 805 Enduro
Saxdor 320 GTO
Silver Raptor DCZ
Yamarin 79 DC
Yamarin 88 DC
Yamarin 88 DC Premium

Jeg har prøvd å kontakte båtselgere/forhandlere, sett opp på nettet, brukt Finn.no som referanseverktøy, men sliter med å finne gode tall. Hvis noen av dere har kjennskap til bare noen av disse modellene hadde jeg vært evig takknemlig. Hvis dere har anslag på salg/hvor mange som selges der hvor dere jobber, så tas dette også i mot med åpne armer :)

elbåt1423 skrev for 3 timer siden:

Hvis dere har anslag på salg/hvor mange som selges der hvor dere jobber, så tas dette også i mot med åpne armer :)

Ettersom du ikke kan regne med å få mange konstruktive tilbakemeldinger på dette innlegget så tillater jeg meg å svare så godt jeg kan... Vet ikke hvor mye det kan hjelpe deg, men der jeg jobber selges det ingen av de ovennevnte i år. Ei heller noe annet år. På landsbasis tror jeg derimot det selges ganske mange. Ihvertfall om du også regner med omsetningen av brukte fartøy på finn.no.

elbåt1423 skrev for 4 timer siden:

Dette er et litt rart innlegg, men prøver å finne ut av hvor mange båter det selges i Norge av følgende modeller:

Det hadde kanskje ikke blitt et rart innlegg om du hadde sagt hvorfor du etterspør disse opplysningene.

Redigert av Jannmar (see edit history)
  • 4 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...