Janoho Startet 11.November.2005 Link til dette innlegget Startet 11.November.2005 (redigert) Hei, ser ut som det blir ny båt imorgen, en Uttern S46 med Mariner 50 hk (4-takt), denne er ny og skal selges for 120.000 kr, nedsatt ca 20.000 kr. Har sjekket litt rundt omkring på finn og diverse forhandlere på Østlandet og prisen er den beste hittil (forhandler i Kristiansand). Jeg leser alltid tester før jeg kjøper noe dyrt og isåmåte er dette intet unntak. Jeg trålet gjennom noe små tester fra båtmagasinet, Vimenn osv. S46 ser ut til å være et ganske ok kjøp, poeng gis for gode sjøegenskaper, stueplasser og bra standardutstyr, minus gis for litt dårlig styreposisjon og sittekomfort.. Hadde vært hyggelig og hørt om dere hadde noen erfaring med denne modellen og uttern båter generelt Hva med Mariner som motormerke ? Jeg skal selfølgelig ikke selge snekka Dette blir bare en båt for raske turer og som resten av familien kan bruke også, et av kriteriene var at den lett kan tas på henger for f.eks å bruke i Byglandsfjorden, da holder det vel egentlig med en 15 fots båt ?? Kom gjerne med innspill eller om dere vet om andre gode tilbud, ingen avtaler er inngått ennå JOH Redigert 11.November.2005 av Janoho (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
krjohan Svart 11.November.2005 Link til dette innlegget Svart 11.November.2005 Har en scandinaval 475 til salgs en ny type båt på de norske markedet båten er blå, liggner mye på yamarin 4730 selges med puter,kalesje en meget pen båt båten er i fra 2005 juli pris 67.000,-vinterpris veleddene pris 87000,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.