Jump to content

Skjærgårdsjeep

Janoho

Recommended Posts

Hei,

ser ut som det blir ny båt imorgen, en Uttern S46 med Mariner 50 hk (4-takt), denne er ny og skal selges for 120.000 kr, nedsatt ca 20.000 kr. Har sjekket litt rundt omkring på finn og diverse forhandlere på Østlandet og prisen er den beste hittil (forhandler i Kristiansand).

Jeg leser alltid tester før jeg kjøper noe dyrt og isåmåte er dette intet unntak. Jeg trålet gjennom noe små tester fra båtmagasinet, Vimenn osv. S46 ser ut til å være et ganske ok kjøp, poeng gis for gode sjøegenskaper, stueplasser og bra standardutstyr, minus gis for litt dårlig styreposisjon og sittekomfort..

Hadde vært hyggelig og hørt om dere hadde noen erfaring med denne modellen og uttern båter generelt :flag:

Hva med Mariner som motormerke ?

Jeg skal selfølgelig ikke selge snekka :smash: Dette blir bare en båt for raske turer og som resten av familien kan bruke også, et av kriteriene var at den lett kan tas på henger for f.eks å bruke i Byglandsfjorden, da holder det vel egentlig med en 15 fots båt ??

Kom gjerne med innspill eller om dere vet om andre gode tilbud, ingen avtaler er inngått ennå :smiley:

JOH

Redigert av Janoho (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...