Jump to content

Edit History

Renzir

Renzir

På min Bavaria 40 Cruiser 2008 modell er det montert 1 stk kompass foran hvert ratt. I samme søyle er det nederst montert en høyttaler til stereoen. Dette tror jeg er originalt da jeg har sett det på bilder av tilsvarende båter. Jeg tror ikke at det har vært feilvisning på disse siden båten var ny, men forrige eier (fra 2017-2020) har ikke benyttet disse og ikke tenkt mer på dette.

Skjermbilde.JPG.0e09028bc6ffcb57bb06c07acfa99f63.JPG

Kompassene viser forskjellig grad av feil, det ene er ca30 grader feil og det andre en del mer (sjekket mot plotter kurs, autopilot, og peilekompass). Vet noen om det er noen justering på disse eller noe annet å vurdere. Kunne godt tenke meg at de virket da jeg synes de er fine.

Renzir

Renzir

På min Bavaria 40 Cruiser 2008 modeller det montert 1 stk kompass foran hvert ratt. I samme søyle er det nederst montert en høyttaler til stereoen. Dette tror jeg er originalt da jeg har sett det på bilder av tilsvarende båter. Jeg tror ikke at det har vært feilvisning på disse siden båten var ny, men forrige eier (fra 2017-2020) har ikke benyttet disse og ikke tenkt mer å dette.

Skjermbilde.JPG.0e09028bc6ffcb57bb06c07acfa99f63.JPG

Kompassene viser forskjellig grad av feil, det ene er ca30 grader feil og det andre en del mer (sjekket mot plotter kurs, autopilot, og peilekompass). Vet noen om det er noen justering på disse hvis jeer de eller noe annet å vurdere. Kunne godt tenke meg at de virket da jeg synes de er fine.

• Create New...