Lazyjack Startet 24.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2021 Trenger nettbrett som backup/supplement til plotter. Brettet må selvsagt ha GPS siden det skal kjøre kartprogram. Kan noen anbefale et brett og vanntett innpakning til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 24.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2021 (redigert) Vi kjører den rimeligste modellen iPad cellular pakket inn i et aiShell fra Andres industries AG. Det koster skjorta men det var det eneste jeg fant som tilbyr vanntett lading. Så lang har vi vært fornøyd med dette. USB pluggen går inn i et vanntett hus. Redigert 24.Juni.2021 av Barbaria (see edit history) Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Grand Banks jr Svart 24.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2021 Jeg har rett og slett kjøpt et vanntett nettbrett. Android. Huawei tror jeg det er. Er jo motorbåt og tett kalesje, men kan komme sprut inn. Og har en Samsung S9 vanntett telefon som backup til det igjen. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Camargue44 Svart 25.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2021 Enig, kjøp et som er vanntett, feks Sony. Hvis du får en vanndråpe på innsiden av et vanntett cover, blir det bare kaos. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 25.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2021 Fungerer faktisk dette også. 119 kroner.... https://www.biltema.no/kontor-teknikk/mobiltilbehor/mobiletuier/vanntett-etui-nettbrett-11-2000037363 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.