Nevermind Startet 25.Juni.2021 Del på Facebook Startet 25.Juni.2021 Jeg har en Isotherm ASU 3251 SP som jeg vil tro har stått i båten siden den var ny i 2003. Første feriedag og det lukter sprit i kjøleboksen, i tillegg til noe søl som har samme farge som vindusspylervæske. Nå ser det ut til at de fleste leverandører ennå ikke har startet dagen, og det kan se ut når jeg googler enheten til at den ikke lengre produseres. Er det noen her som har byttet ut en tilsvarende enhet og som vet hva som vil være et bra alternativ. Boremaskin og stikksag har jeg ikke tatt med på årets ferie så det beste vil være hvis jeg finner en som har enheten jeg må ha, evt. noe som kan monteres inn uten å måtte tilpasse båt eller kjøleboks. Ikke den beste feriestarten jeg hadde håpet på, men forslag til hvem som kan ha noe slikt liggende tar jeg også i mot. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Billa Svart 25.Juni.2021 Del på Facebook Svart 25.Juni.2021 Skru ut skapet, mål tilgjengelig høyde, bredde og dybde. Deretter søk etter riktig skap hos leverandørene. Er i prosessen selv og er overrasket over prisnivået på nye Isotherm! Finnes andre merker som jeg vil vurdere. Det ene kjøleskapet mitt spiser strøm. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.