Dan9 Startet 26.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2021 Hei. Har i ca en dag prøvd å få festet denne skikkelig men har store problemer med å få den til å sitte. Har måttet byttet denne pga den gamle hadde revnet. Denne samler vannet fra varmeveksleren og deler den ut i eksosen eller til intercooler? Så denne har falt av 2 ganger i går under kjøring og fyller båten med vann. Noen som har byttet denne før og har noen triks for å få denne til å sitte? Den har 2 klemmer på varmeveksleren og uttak i bunnen og topp til andre ting og de sitter greit, men ikke mot varmeveksleren. Klemmene er nye. Takk for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 26.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2021 Jeg har ikke hatt 40B før, men normalt så bruker jeg en slangeklemme "hver vei". I ditt tilfelle hadde jeg hatt en med skruen oppe, og en annen med skruen nede. Dette for å få jevnest mulig press rundt. Er den nye gummidelen original del, eller en kopi del? Jeg vet at det er en del som har hatt trøbbel med kopi del på blant annet belg til drev. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.