Jump to content

Edit History

Jsobakk

Jsobakk

mistenker at min VP 2002 kjøler litt dårlig. Ikke fordi jeg opplever noen problemer, men vannet som kommer ut med eksosen er lunkent, og da tenker jeg at gjennomstrømningen er litt for dårlig? Kjører aldri på over 2000 rpm, men utslagsvannet burde ha vært veldig varmt? 

 

Jeg skal derfor kjøre en runde med systemrens på min Volvo Penta 2002. På bruksanvisningen står det at motorzink skal fjernes før man kjører systemrens gjennom. Hvordan fungerer dette i praksis? Vil det ikke bli et «hull» etter zinken som vannet kommer til å sprute ut av?


 

 

Jsobakk

Jsobakk

mistenker at min VP 2002 kjøler litt dårlig. Ikke fordi jeg opplever noen problemer, men vannet som kommer ut med eksosen er lunkent til kaldt, og da tenker jeg at gjennomstrømningen er litt for dårlig? Kjører aldri på over 200 rpm, men utslagsvannet burde ha vært veldigvarmt? 

 

Jeg skal derfor kjøre en runde med systemrens på min Volvo Penta 2002. På bruksanvisningen står det at motorzink skal fjernes før man kjører systemrens gjennom. Hvordan fungerer dette i praksis? Vil det ikke bli et «hull» etter zinken som vannet kommer til å sprute ut av?


 

 

Jsobakk

Jsobakk

Jeg skal kjøre en runde med systemrens på min Volvo Penta 2002. På bruksanvisningen står det at motorzink skal fjernes før man kjører systemrens gjennom. Hvordan fungerer dette i praksis? Vil det ikke bli et «hull» etter zinken som vannet kommer til å sprute ut av?

noen som har erfaring med systemrens ift rust i kjølekanaler? Effektivt eller ikke?



×
×
  • Create New...