Jump to content

Edit History

thomasd

thomasd

Det føles som om jeg bytter jokerventiler på jabsco'en oftere enn jeg fyller på dopapir. Når er det bare en måned og en septik tank siden sist, og igjen møtes jeg av en halvfull do. 

Ventilen er original. Jeg smurte på litt syrefri vaselin ved montering. Toalettpapir går ikke i do. 

Det skal vel ikke være slik - er jeg bare ekstremt uheldig eller kan det være noe jeg gjør feil ved montering eller annet? Tåler de ikke lagring? 

IMG_20210626_235247.jpg.5181cc23281b6a9c83dd61fcc7e7ecec.jpg

thomasd

thomasd

Det føles som om jeg bytter jokerventiler på jabsco'en oftere enn jeg fyller på dopapir. Når er det en måned og en septik tank siden sist, og igjen møtes jeg av en halvfull do. 

Ventilen er original. Jeg smurte på litt syrefri vaselin ved montering. Toalettpapir går ikke i do. 

Det skal vel ikke være slik - er jeg bare ekstremt uheldig eller kan det være noe jeg gjør feil ved montering eller annet? Tåler de ikke lagring? 

thomasd

thomasd

Det føles som om jeg bytter jokerventiler på jabsco'en oftere enn jeg fyller på dopapir. Når er det en måned og en septik tank siden sist, og igjen møtes jeg av an en halvfull do. 

• Create New...