Merejo Startet 27.Juni.2021 Del på Facebook Startet 27.Juni.2021 Har en Ryds 23 med mercruiser motor. I det siste har den begynt å oppføre seg som en bil med dårlig clutch når jeg får den opp i fart. Virker som den kobler ut helt rundt 22 knop. Merker ingenting før den kommer opp i 22 knop. Noen som har tips til hva dette kan være. Starter og går jevnt og pent uten feilslag foruten dette når jeg drar på litt. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Tipper vulken i propellen er deffekt. Desse drevene har vel clutch dog, og kan derfor ikke plutselig begynde å slure uten at det blir et forferdelig rabalder. Sitér dette innlegget Link to post
Merejo Svart 27.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Propellen har noen sår/skrammer så bør kanskje bytte den også da. Funker som vanlig i fart under 20 knop. Men er det fare for at dette kan skje også ved lavere fart slik at jeg kanskje ikke bør ta sjansen på å bruke båten før dette er fikset ? Sikkert dumt spørsmål men... Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Ja.. Det blir bare verre og verre helt til du ikke har mer fremdrift. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.