jonjul Startet 27.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2021 (redigert) Mangler knop og feil på temperatur ( konstant 1,6 grad) Noen som har vært borti dette? Hjulet under snurrer.. Redigert 27.Juni.2021 av jonjul (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2021 Nå er vel temperaturmåleren på samme giveren som speed, så kanskje det er problem med forbindelsen fra instrumentet til giverne? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Renzir Svart 27.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2021 Speed vet jeg ikke noe om annet en at min ofte sier 0 til vi har fått om farten. Innbiller meg at det er grodd/slimet og at dette løsner. Temperaturen på disse pleier å gå i stykker etter noen år (8-10?). Men min og alle de andre jeg har sett viser da typisk alt for mye. Har sett på nett at noen lodder inn motstand for å fikse dette. Så vet ikke om din feil kan være det samme. Men får kjøpt ny sensor til ca 1100kr hvis du har den sedvanlige arimarsensoren. Men da er det vel nmea2000 kanskje Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2021 Lager/produserer Airmar skovelsensorer for Raymarine? Jeg trodde de drev med dybdemålere/ekkolodd. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Renzir Svart 27.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2021 (redigert) Tror den raymarine har hatt er en rebranded sak av arimar. Men de monterte også arimar i komplette raymarineinnstallasjoner også. Min er en vanlig st800-p120 arimar. https://seatronic.no/raymarine-st800-p120-gjennomgaende-giver-for-hastighet-og-temperatur edit er produsert av arimar Redigert 27.Juni.2021 av Renzir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.