Bergen Startet 27.Juni.2021 Del på Facebook Startet 27.Juni.2021 Er på vei til Hjørundfjorden , og Trandal står på besøkslisten. Men jeg sliter med å finne informasjon om dybder i havna og selve havnen mangler på flere kart. Har forstått at den er ganske grunn, men at seilbåter kan ligge ved enden av flytebryggen i midten av havnen. Er det noen som vet mere eksakte dybder (hvor langt inn på denne bryggen er det dybde nok). Noen som har erfaringer her med seilbåt? Jeg stikker 2,00 m Sitér dette innlegget Link to post
kokken Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Berre å ringe dei, så får du vite det.https://christian-gaard.no/kontakt-oss/ Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 27.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Har prøvd det, men fikk ikke svar (vet ikke om de var åpen når jeg ringte). Men har fått kontakt med en som har lagt der greit med 1,90, og har og fått bilde som viser at flere seilbåter ligger mot fjellsiden av bryggen, så det virker å være ok dybde. Sitér dette innlegget Link to post
kokken Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Stemmer det.. men ville ikkje gi råd uten å være 100%sikker.. berre holdt deg vekk fra brygga som ligger langs moloen, der er det litt grunt. Har sett en 50 fot bavaria stå på grunn der, mannskapet våkna av at dei trilla ut av køyene.. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 27.Juni.2021 Del på Facebook Svart 27.Juni.2021 Vi lå der i fjor - 2,2m. Men vi gikk grytidlig for å slippe lavvann. Kanskje vi hadde sittet fast - men vet ikke. Men jeg kan ikke huske hvor høyt vannet sto over null. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.