Geir Hel Startet 28.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2021 (redigert) link til dynamoen https://www.skruvat.no/Dynamo-P1253902.aspx Redigert 28.Juni.2021 av Geir Hel (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Goddis77 Svart 28.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2021 Den der ligner på min forrige dynamo. Der var pluss og minus nærmt hverandre. Tipper det er B+ hos deg og jord i den nedenfor det igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 28.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2021 Tror jaggu er minus jord der eg har sirkla med rødt og pluss på blått Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Geir Hel Svart 28.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2021 nei ser du har jord på husgjenømførings bolt, gjør det samme eg Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
mawilu Svart 28.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2021 Når det gjelder strøm er det ikke lurt å tro det er riktig du må være sikker,hjelper heller ikke å si at den ligner på en annen.På avbildet dynamo er de to brede flatstifter B+ den litt smalere er D+ w er turteller.dette er sikkert. Siden dynamo er ny er det enkelt å finne koblingsskjema. Husk kjente siste ord fra folk som leker med strøm Jeg tror denne kabelen er helt strømløs! Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 28.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2021 (redigert) Geir Hel skrev 1 time siden: nei ser du har jord på husgjenømførings bolt, gjør det samme eg Det er lurt fordi uttaket du har merket som minus på bilde er ett pluss utak for forbruker. Det du trenger å koble er + som du har kontroll på og den minste tilkobling spaden i "multikontakten" som er D+(ladelampe). Minus har denne dynamoen i dynamokroppen via skruefestene til motoren men du kan jo lage en i tillegg hvis du sover bedre av det. Redigert 28.Juni.2021 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 28.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2021 Fungere helt topp nå, tok jord på husgjenomførings bolt Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.