Jump to content

Edit History

fannefjord 2

fannefjord 2

har googlet og kontaktet progress men får ikke noe svar om de har nøytralbryter  men jeg tenker at det  er andre som er litt mer kundevennlig enn dette firmaet . Finner ingen andre som forhandler technodrive i norge å det er da litt rart  . Fikk til svar ifra progress at nøytralbryteren bare er til en lampe som viser at giret står i nøytral . I mitt hode så tenker jeg at denne skal bryte strømmen til starteren det gjør det på en vw 100-5 med en technodrive girkasse . Måtte laske sammen de to ledningene på nøytralbryteren for å få start 

fannefjord 2

fannefjord 2

har googlet og kontaktet progress men får ikke noe svar , men jeg tenker at det  er andre som er litt mer kundevennlig enn dette firmaet . Finner ingen andre som forhandler technodrive i norge å det er da litt rart  . Fikk til svar ifra progress at nøytralbryteren bare er til en lampe som viser at giret står i nøytral . I mitt hode så tenker jeg at denne skal bryte strømmen til starteren det gjør det på en vw 100-5 med en technodrive girkasse . Måtte laske sammen de to ledningene på nøytralbryteren for å få start 

• Create New...