fannefjord 2 Startet 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2021 Hvem selger deler til technodrive marinegir , må ha ny nøytralbryter Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 Hvis du googler får du treff på Progress Ingeniørfirma, Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 29.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 (redigert) har googlet og kontaktet progress men får ikke noe svar om de har nøytralbryter men jeg tenker at det er andre som er litt mer kundevennlig enn dette firmaet . Finner ingen andre som forhandler technodrive i norge å det er da litt rart . Fikk til svar ifra progress at nøytralbryteren bare er til en lampe som viser at giret står i nøytral . I mitt hode så tenker jeg at denne skal bryte strømmen til starteren det gjør det på en vw 100-5 med en technodrive girkasse . Måtte laske sammen de to ledningene på nøytralbryteren for å få start Redigert 29.Juni.2021 av fannefjord 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 Hej Jag har också Technodrive med brytare och motorn går inte att starta om inte växel är i neutral. Rohdahl Marin säljer och reparerar Technodrive https://www.rodahl.se/backslag-och-backslagsreparationer Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2021 Serviceinstillingen til Progress har vel alltid vært noe variabel. Rodahl var jeg i kontakt med for drøyt 20 år siden. Den gangen var de helt topp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.