Toivo Startet 29.Juni.2021 Del på Facebook Startet 29.Juni.2021 Hoy! Jeg sliter med å finne pæren jeg skal ha i lampetten i salongen min. Sokkelen ser ut som en ba15d, bare at de to kontaktpunktene i bunnen ikke er + og -, men to +er. Bryteren har tre hakk, så man kan altså velge mellom to forskjellige lysstyrker. Det eneste jeg finner er enten med en pol i bunnen, eller to poler der den ene er + og den andre -. Hvor kan jeg få tak i en slik pære? For meg så er det ikke så viktig at den har to styrker, så lenge jeg får lys i den. Vært innom maritim to ganger for å prøve å finne riktig, men de finner ikke ut av det... Legger ved et bilde av sokkelen. Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Hakkannen Svart 29.Juni.2021 Del på Facebook Svart 29.Juni.2021 Det er ikke en slik «bremselyspære» da? Så vidt jeg husker hadde jeg slike i 240’en min, der den ene tråden er på 5W og den andre på 21W, i samme pære. Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 29.Juni.2021 Del på Facebook Svart 29.Juni.2021 Med to styrker er sokkelen BAY 15d litt forskjell på høyden på pinnene på siden du finner den på BT .Er også tilgjengelig i Led fra noen nettbutikker Sitér dette innlegget Link to post
Toivo Svart 29.Juni.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2021 Ser ut som bay15d har + og - på hver sin pol? Sitér dette innlegget Med båtførerbevis Mitt båtprosjekt TOIVO Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.