Jump to content

Edit History

LI4000

LI4000

Lars H. skrev for 4 timer siden:

Om det du "antar" er korrekt, er det ikke mye hjelp med norsk kystradio utenfor Göteborg.

Siden jeg er utvikleren for akkurat denne funksjonen for Kystradioen, så er svaret:

Når du trykker nød eller assistanse, så går det melding til Kystradioen i Norge sitt saksbehandlingssystem.

I tillegg, når du da ringer ved å trykke på disse to knappene, så vil du i utlandet komme til Kystradio sør (trykker du på assistanse mai-august, 0800-2215 så havner du hos Redningsselskapet - som også bruker Kystradioens saksbehandlingssystem).

Vi kan da sette deg i konferanse med de som har vedkommende lands MRCC-ansvar, deriblant videreformidle informasjonen som kom med i meldingen fra appen.

Det er fasiten :)

LI4000

LI4000

Om det du "antar" er korrekt, er det ikke mye hjelp med norsk kystradio utenfor Göteborg.

Siden jeg er utvikleren for akkurat denne funksjonen for Kystradioen, så er svaret:

Når du trykker nød eller assistanse, så går det melding til Kystradioen i Norge sitt saksbehandlingssystem.

I tillegg, når du da ringer ved å trykke på disse to knappene, så vil du i utlandet komme til Kystradio sør (trykker du på assistanse mai-august, 0800-2215 så havner du hos Redningsselskapet - som også bruker Kystradioens saksbehandlingssystem).

Vi kan da sette deg i konferanse med de som har vedkommende lands MRCC-ansvar.

LI4000

LI4000

Siden jeg er utvikleren for akkurat denne funksjonen for Kystradioen, så er svaret nei.

Vi kan da sette deg i konferanse med de som har vedkommende lands MRCC-ansvar.

• Create New...