askret Startet 30.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2021 (redigert) Jeg fikk med et eldre Wallas 2400 som går på parafin da jeg kjøpte båt. Forrige eier sa at han ikke hadde peiling på om det virket eller ikke! Nå har jeg prøvd det, og det ser ut som at alt virker som det skal, bortsett fra at den røde LED'en på kontrollpanelet aldri lyser. Den skal visstnok lyse når varmeren har tent. Det kommer varme fra den, det kommer også varm eksos. Kan jeg anta at den virker som den skal og at det er lysdioden som er gåen? Eller andre tips? Den orange LED'en for Ventilasjon lyser som den skal. Redigert 30.Juni.2021 av askret (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 30.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2021 (redigert) På kokevarianten fra samme produsent går det nå noen minutter fra du hører og kjenner det er liv i eksosen til lyset kommer på. Regner med Wallas Service dukker opp her og.. Hvis ikke varmen har tatt han da.. Redigert 30.Juni.2021 av Gudrun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 30.Juni.2021 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2021 Varmen har ikke tatt meg- enda Det røde ledlyset skal tenne seg etter ca 3-5 min. Skal slå seg av ved nedkjøling etter ca 5 min. Slår den seg av med det samme du slår av apparatet, eller står den og går leeenge etter du slår av, så er det mest sannsynlig etterkjølingstermostaten som er gåen. Oppfører den seg som normalt med nedkjøling, er det nok mest sannsynlig selve lampa som er gåen. Har begge på lager. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
askret Svart 30.Juni.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2021 Takk Wallas Service! Må dobbelsjekke om varmeren slår seg av helt normalt! Sitér dette innlegget Link to post
askret Svart 2.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 Den slår seg av helt normalt, dvs den står og blåser 5-6 minutter etter at den er slått av. Da satser jeg på det er lampa som er gåen! Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 2.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 Da er det sikkert LED'en som er gåen. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.