Grand Banks jr
X10an skrev 25 minutter siden:Vil bare si at mitt navn er Kristian.
kryss - ti - an
Kristian
:-)
Komodo skrev 15 minutter siden:Det er ikke lenge siden jeg fikk hjelp av bla
StianehKristianeh @X10an i en annen tråd
Roger og Olina skrev 25 minutter siden:Jeg kjøpte båten i våres og har ikke hatt annet enn utgifter og problemer. Jeg bruker mer tid på å rette opp feil enn jeg bruker båten. Konemor begynner å "hate" denne båten og hun føler seg langt fra trygg.
Oi, og det som så lovende og bra ut i våres! Håper inderlig du kommer til bunns i saken nå og får en problemfri sommer!
Roger og Olina skrev 6 minutter siden:Det har du rett i. Jeg burde startet fra A og jeg er ikke vant til å feilsøke. Spesielt når det går en bråte kabler som forsvinner i skott og kommer ut med helt andre farger og type kabler. ? jeg ble litt forvirret og stresset også.. ?
Det er nettopp med en bråte kabler man er pokker så nødt til å jobbe systematisk, ellers blir det fort ball. Selv i min ganske lille båt så er det lett å miste oversikten. Jeg har derfor gjort det til en vane å ha en Dyno etikettskriver med meg når jeg jobber i båten, og jeg merker nesten alt. Det jeg trodde jeg skulle huske en ukes tid til neste gang jeg er i båten, har jeg plutselig glemt. Men når det henger en etikett på som sier "dieselvarmer pluss" på ledningen som er demontert i batterirommet, ja da husker til og med jeg hva den er til
Lykke til med feilsøkingen! Ser ut til at @X10an er rette mann å lytte til sammen med @Komodo.