christianhl Startet 30.Juni.2021 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2021 Har en 17 foter liggende i bunnefjorden, mine barn maser om å dra på campingtur med båten. Jeg lurer, hvor kan man fortaue båten for natten og telte? Kan man feks fortøye båten med dregg ved solbukta i frogn, v bunnefjorden og telte der en natt? Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 (redigert) Hva med her? Må ha abonnement på Amta for å åpne... Langøyene, Oslofjorden | Brukte 512,5 millioner på å gjøre dette til et ferieparadis – i dag er det åpning (amta.no) Sitat: – Dette er det eneste av Osloøyene der det er lov å telte og overnatte. Det er åpent for alle, men det er et særlig godt tilbud for barnefamilier som ikke har råd til å dra ut av Oslo. Å ta med barna hit og ha en skikkelig ferieopplevelse er veldig viktig. I Oslo er det mange som vokser opp i forholdsvis små leiligheter og har det ganske trangt økonomisk. Det tror jeg er den aller viktigste målgruppen å ha dette åpent for, sier hun. Redigert 1.Juli.2021 av Frehau (see edit history) Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Cort Adeler Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Steilene er veldig fint, både Persteilene med brygger og Storsteilene på utsiden. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Fra https://www.miljodirektoratet.no/ansvarsomrader/friluftsliv/friluftsliv-og-allemannsretten/telt-og-hengekoye/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.