Jump to content

Rens av diesel tank.

andershauglie@ho

Recommended Posts

Dette kan jeg ikke si noe om. Men det er trist at båt produsenter ikke tenker på at de burde gjøre det mulig for båteiere å sjekke tanker med mannlokk lett tilgjengelig. På min Norskproduserte Westbas ligger lokk til tankene lett tilgjengelig og det er en lek å sjekke og ev fysisk fjerne dritt. Så derfor vil jeg fremsnakke båter bygd for enkelt ettersyn uten å demontere båt. Et firma i Trøndelag Nyheim Maskinservice as driver med med "dieselvask" uansett lykke til. 

Du kan ikke regne med at dette luriumet vasker tanken din innvendig. For å si det enkelt så har nok produsenten lagt opp til at du skal vaske tanken  innvendig _etter_ at dieselen er behandlet med dette produktet. Dersom du følger denne prosedyren fungerer nok dette middelet helt utmerket, men ettersom du ikke kommer til for å vaske tanken etter behandlingen så får du ikke fullført prosedyren...

Altså, først dette middelet på tanken, så lar du middelet jobbe en stund, så rengjør du tanken manuelt innvendig, og vipps så er tanken din god og ren igjen!

Redigert av X10an (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...