askret Startet 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2021 (redigert) Det er er tre slike fester på hver side av båten, jeg kan ikke tenke meg annet enn at dette er en type fester for fendere. Men jeg kan ikke finne ut hva jeg trenger for å bruke disse! Går ut fra at det må være en slags krok som festes til disse, Noen som kan hjelpe med tips her? Båten de står på er en Winrace 22 Jeg har aldri sett slike før.. Men for meg ser det ut som at de er montert opp-ned! Kan ikke forstå hvordan noe kan henges fast på disse. Redigert 1.Juli.2021 av askret (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Kanskje @Siw Elektra kan svare på det? Han/ hun har pusset opp 3 stk av Winrace 22, så hvis det er originalt så vet nok han/ hun om hvordan det skal se ut og brukes. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Big Horn Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Det er nok en T-krok som settes inn vertikalt. Når dennes snus 90 grader vil den låses fast. Sitér dette innlegget Link to post
askret Svart 2.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 Big Horn skrev for 15 timer siden: Det er nok en T-krok som settes inn vertikalt. Når dennes snus 90 grader vil den låses fast. Har du en link til noe slikt, jeg forstår fremdeles ikke.... Mulig at jeg er ganske treig, men det hadde vært fantastisk med noen linker eller bilder... Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 2.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 Her er de: www.wholesalemarine.com/attwood-stainless-steel-mooring-fender-lock-kit-1-pair.html Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 2.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 Sitér dette innlegget Link to post
askret Svart 2.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 (redigert) Se det! Tusen takk for linken! Redigert 2.Juli.2021 av askret (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
askret Svart 2.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2021 Det endte med at jeg tok vekk de der, og skrudde på helt normale fester! Slike som er fjærbelastet! Så jeg har fire til overs av de originale om noen vil ha de! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.