Olga0312 Startet 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2021 Hei! Hva betyr det bilde, kan noen gi en tips? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
fannefjord 2 Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 giret står i fri Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Du vet ikke hva du skal velge til våren ? Sitér dette innlegget Link to post
Frehau Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Lurer på om symbolet kan være en alarm for lavt nivå på kjølevannstank/ekspansjonstank eller drivstofftank? Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Popeye70 Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Fra en Volkswagen Marine manual: Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
TideRace Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Ts spør antagelig om betydningen av det lille varsel-ikonet som står til høyre for "Neutral" I displayet, og ikke ordet "Neutral". Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Evt til venstre, også kalt den andre høyre ? TideRace skrev for 2 timer siden: Ts spør antagelig om betydningen av det lille varsel-ikonet som står til høyre for "Neutral" I displayet, og ikke ordet "Neutral". Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 ??? ... det var derfor jeg satte strek under for å unngå misforståelser, @Fantino. Unnskylder meg med at jeg er på ferie om dagen, så nå er det mest styrbord & babord og sånn ?. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 1.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2021 Understrekingen satte en ekstra spiss på det ja ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.