FrøkenKaptein Startet 2.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2021 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny båt og ser på en med Volvo Penta TAMD 22 102 HK. Noen her som har erfaring med denne motoren? Er det et lurt kjøp eller noe jeg burde holde meg langt unna? Sitér dette innlegget Link to post
Fergu Svart 8.August.2021 Link til dette innlegget Svart 8.August.2021 Kanskje litt sent svar. Jeg har båt på 9. sesongen med denne motoren. Det er en Perkins motor kamuflert med Volvo Penta sin grønnfarge. Noen av delene er unike fra Volvo Penta, blant annet kjølesystemet. Motoren er utrolig bra. Den er drivstoffgjerrig og veldig samarbeidsvillig. Kosekjøring på lavt turtall gir et forbruk på ca 3,5 liter i timen. Blandet kjøring har hos meg resultert i et forbruk på ca 7,5 liter i timen. (Nor-dan 610, 0-25knop) Motoren er også brukt i diverse biler og anleggsmaskiner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.