Jump to content

Edit History

Whiskey

Whiskey

DTE heter vel 1hd-t. Har '99 mod av denne. Jeg bytta reg reim for et par år siden, mener regreima ikke stemte med 1hd-t, men var en annen Toyotareim som satt på.

Den hadde et annet merkenavn i tillegg til toyota. Fant en rett fra samme produsent på autodoc.co.no basert på delene fra Toyota. Byttet strammehjulet og gassfjæra i samme slengen. Fant kvitteringa, vedlagt.

Edit: beklager, Leste innlegget ditt litt fort. Med reimhjul, mente du kanskje ikke strammehjulet? Uansett, søker du opp de delene på autofoc, får du og opp Toyota delenr.

Screenshot_20210704-010234-393.png

Whiskey

Whiskey

DTE heter vel 1hd-t. Har '99 mod av denne. Jeg bytta reg reim for et par år siden, mener regreima ikke stemte med 1hd-t, men var en annen Toyotareim som satt på.

Den hadde et annet merkenavn i tillegg til toyota. Fant en rett fra samme produsent på autodoc.co.no basert på delene fra Toyota. Byttet strammehjulet og gassfjæra i samme slengen. Fant kvitteringa, vedlagt.

Edit: beklager, Leste innlegget ditt litt fort. Med reimhjul, mente du kanskje ikke strammehjulet?

Whiskey

Whiskey

Men sjekk for sikkerhets skyld at det er riktig antall tenner på reima for deg!

• Create New...