Jump to content

Edit History

Rookie_332

Rookie_332

Kom ned i båten i dag da har jeg hatt på kun 2xkjøleskap startet søndag kl 17 med fulladet batterier og i dag tirsdag kl 17 ergo 2 hele døgn målte jeg 11.34 V på victron og ett av kjøleskapene hadde slått av kompressoren og var ikke kaldt mens det andre gikk og har kaldt (sjekket de i går mandag kl 17 da gikk begge og var kaldt og godt) jeg har 3x150 ah batterier nye og viser 53 prosent på victron . Er evt ene kjøleskapet begynt å bli dorlig? Det burde holde 2-3 dager med de batteriene der ? Konklusjon gutter og jenter ......

Rookie_332

Rookie_332

Kom ned i båten i dag da har jeg hatt på kun 2xkjøleskap startet søndag kl 17 med fulladet batterier og i dag tirsdag kl 17 ergo 2 hele døgn målte jeg 11.34 V og ett av kjøleskapene hadde slått av kompressoren og var ikke kaldt mens det andre gikk og har kaldt (sjekket de i går mandag kl 17 da gikk begge og var kaldt og godt) jeg har 3x150 ah batterier og viser 53 prosent på victron . Er evt ene kjøleskapet begynt å bli dorlig? Det burde holde 2-3 dager med de batteriene der ? Konklusjon gutter og jenter ......

• Create New...