Thorvald1961 Startet 4.Juli.2021 Link til dette innlegget Startet 4.Juli.2021 (redigert) Hei, Wallas koketopp 85 DP virker ikke. Power lys, gult, blinker, det samme gjør varmeregulatoren, rød lampe som blinker. Hva må jeg gjøre for å få koketoppen til å virke igjen? Noen tips? Redigert 4.Juli.2021 av Thorvald1961 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Slå den på, og la den blinke. Ta bort strømmen MENS den blinker. Vent noe sekunder (3-5 sek) Sett på strømmen, la den blinke i 3-5 sek. Slå av bryter. Slå på igjen, nå skal den virke. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Thorvald1961 Svart 4.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Må jeg vente med å slå på til orange lampe på toppen har slukket? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Det skal ikke være nødvendig. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Thorvald1961 Svart 4.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Etter jeg har prøvd dette som du skriver lyser Powerknappen nå uten å blinke, men den røde flammeknappen blinker og blinker. Platene er kalde. Hva bør jeg gjøre nå? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Blinker med ca 4 i sekundet? La den "kjøle" seg ned. Tar ca 5 min, tidsinnstilling bygd inn i kretskortet. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Thorvald1961 Svart 4.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Ja nå blinker kun Power knappen hvert 4 sekund, rød flamme knapp er slukket. Fortsatt står Power på og blinker gult, men ingen lyd eller motor går….. merkelig Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Gul blink i Power-knappen med 2 sek intervall betyr feil ved gløding. Har ingenting på hvert 4 sek. Mulig feil på glødeplugg. Er det lenge siden denne er skiftet? Er det lenge siden brenneren har vært rengjort? Hva bruker du av drivstoff? Ring meg om nødvendig. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Thorvald1961 Svart 4.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 Flott da ringer jeg deg i morgen, hvis ok, mobil nr? Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 4.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2021 900 18 209 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Shortcut Svart 5.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2021 Imponerende service og hjælpsomhed du udviser @wallasservice Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2021 Gjør så godt jeg kan Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Heatseeker Svart 5.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2021 kan det være for lite spenning? Gjør et forsøk mens motoren er i gang, den trenger litt strøm for start, og det løste seg da vi byttet batteribank. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 5.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2021 Kan være. Den har nettopp vært på service for noe tusener. Har sendt over bruksanvisningen med feilkoder så han kan sjekke litt selv. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Thorvald1961 Svart 8.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2021 Feilen er funnet: Glødepluggen måtte byttes! Takk for fantastisk god service og oppfølging til Wallas Service v/Rune Akerø. Tok seg tid til en lang prat og sendte over brukerveiledning. Igjen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 9.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2021 Så flott at det ordnet seg Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.